Van chaos naar structuur

Moderniseer uw marketing: van complete chaos naar een gestructureerde aanpak
"We moeten dringend onze marketing moderniseren, maar we weten niet wat we als eerste moeten aanpakken. Hoe verdelen we onze budgetten over platforms, sociale media, e-mailmarketing, contentcreatie, campagnes, AI, leadgeneratie, chatbots, virtuele assistenten...?""Hoe creëren we een realistische roadmap voor ons bedrijf? We willen het allemaal: onze huidige klanten behouden, ze een optimale merkervaring bieden, de acquisitie van nieuwe klanten maximaliseren en, indien mogelijk, als innovatief worden aanzien binnen onze sector."
Klinkt dit bekend in de oren? Geloof me, je bent bijlange na niet de enige. Ongeveer 70% van de bedrijfsleiders worstelt met het bepalen van de prioriteiten van hun digitale transformatie, waarbij marketingmodernisering een belangrijk onderdeel is.
Maar wanneer u de juiste acties voor de groei van uw bedrijf wilt bepalen, gaat het erom de verbeterpunten of "rode zones" te detecteren en daar te beginnen. Het gaat erom keuzes te durven maken, ook al wilt u alles en bij voorkeur meteen.
Dat lukt best met een eenvoudige vierstappenaanpak van as-is audits via optimalisatieworkshops om een visie en een strategie te formuleren. Uiteindelijk wordt dit vertaald in een realistisch, praktisch actieplan met duidelijke tijdlijnen en budgetverdeling.