Je hotel of B&B klaarmaken voor het zomerseizoen

Met een paar mooie foto's kom je er niet om jezelf elk jaar weer op de kaart zetten met je hotel of B&B. Denk eerder aan een strategische heractivatie. Met frisse, inspirerende content overtuig je je ideale gast dat jij deze zomer (opnieuw) relevant bent!
Fris jouw verhaal op
Wat is er allemaal gebeurd intussen?
- Heb je de tuin heraangelegd? Toon de voor en na.
- Werd er een extra bijgebouw gerenoveerd? Laat het maar zien!
- Is er een nieuwe lokale speler die het ontdekken waard is? Deel een filmpje over diens aanbod.
Laat ook zeker zien hoe jullie je voorbereiden op de zomervakantie: schilderwerken, het zwembad en terras zomerklaar maken, nieuwe lokale producten gaan proeven, zelf lokale attracties ontdekken…
! Update je profielen op online platformen met nieuwe foto's en beschrijvingen.
Laat je klanten wegdromen
Maak een leuke post of video met:
- Lokale evenementen voor de aankomende zomer
- Mooie tuinen, kerken of abdijen, musea of wijngaarden in de buurt
- Alles waarvan je gasten kunnen genieten bij jullie deze zomer: een buitenontbijtje, een plons in het zwembad, een aperitiefje bij zonsondergang of een fietstochtje in de buurt
Aantrekkelijke zomerdeals
Een seizoensgebonden nieuwsbrief levert altijd extra bezoekers op. Stuur een "welkom terug"-video naar eerdere gasten, met een kleine attentie of een vriendenactie als ze terugkomen.
Ook samenwerkingen met lokale aanbieders werken heel goed. Creëer echte belevingen en maak er pakketten van. Denk aan restaurants, wijngaarden, bootverhuurders, kunstenaars, muzikanten, artisanale producenten …